لوگو مسکن سبز

سامانه صدور کد رهگیری املاک - گروه مسکن سبز

تهران پارس،تهرانپارس-اخبار از تهران پارس تا سرخه حصار

تهران پارس/تهرانپارس/خبرتهران پارس/تاریخ تهران پارس/وقایع تهران پارس/طرح های تهران پارس/اماکن تهران پارس/پارک های تهران پارس/پزشکان تهران پارس/دیدنی های تهران پارس/میدان های تهران پارس/خیابان های تهران پارس/ادارات تهران پارس/بخش خصوصی تهران پارس/استخدام تهران پارس/تهران پارس گردی/بازار تهران پارس/پاساژهای تهران پارس/دسترسی به تهران پارس/خریدمسکن درتهران پارس/جذابیت های تهران پارس/بلوارشاهدتهران پارس/فلکه اول تهران پارس/فلکه دوم تهران پارس/فلکه سوم تهران پارس/فلکه چهارم تهران پارس/جوادیه تهران پارس/جشنواره تهران پارس/حکیمیه تهران پارس/خیابان استخر تهران پارس/خیابان های زوج تهران پارس/خیابان های فردتهران پارس/سینماهای تهران پارس/اخبارروزتهران پارس/کافه های تهران پارس/رستوران های تهران پارس/هتل های تهران پارس

هزاران خبر ریز و درشت تهرانپارس را در مجله خبری سبز تهران پارس دنبال کنید،برای دریافت اطلاعات بیشتر به آرشیو خبرها مراجعه نمایید،خبرهای زیادی در آرشیو سایت وجود دارد.

 

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از ادامه دار شدن اختلال در سامانه بیمه سلامت ابراز نارضایتی کرد.

 

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان-خبرنگار – تهران

 

قیمت انواع ملک در تهران سال ۱۳۵۳ را ببینید

با مرور آگهی‌های فروش خانه در رسانه‌های مکتوب هر دوره می‌توان چشم‌اندازی از قیمت مسکن آن سال‌ها ترسیم کرد.
قیمت انواع ملک در تهران سال ۱۳۵۳ را ببینید

با مرور آگهی‌های فروش خانه در رسانه‌های مکتوب هر دوره می‌توان چشم‌اندازی از قیمت مسکن آن سال‌ها ترسیم کرد.

y5kr92f1en55ycvp7gtu.jpg
76c1czj9d8ar2s578soe.jpg

منبع:ایران جیب

 

مراکز معاینه فنی و ساعت کاری در تهران پارس

مرکز دماوند

  • آدرس: بعد از سه راه تهرانپارس، بعد از ساختمان ایرتویا، روبروی بیمه
  • تلفن: ۷۷۲۹۷۶۷۳
  • ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه: ۷ الی ۲۰
  • این مرکز در ایام تعطیل و روزهای جمعه، پذیرش ندارد.
  • در این مرکز معاینه فنی برتر صورت می‌گیرد.

مرکز سیار

-آدرس:خیابان دماوند-تقاطع اتحاد

-ساعت کاری شنبه تا جمعه

-پذیرش در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل به صورت نیمه وقت

مرکز سراج

  • آدرس: میدان رسالت، خیابان فرجام، خیابان سراج، جنب پمپ بنزین
  • تلفن: ۷۷۳۷۵۶۸۰
  • ساعت کاری شنبه تا پنج شنبه: ۷ الی ۲۰
  • این مرکز در ایام تعطیل و روزهای جمعه، پذیرش ندارد.
  • بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز:  پنج شنبه‌ها، از ساعت ۸ الی ۱۲
  • در این مرکز معاینه فنی برتر صورت می‌گیرد.
  • معاینه فنی سیار شماره ۴

    • آدرس: خیابان فرجام به‌سمت میدان رسالت، جنب آتش‌نشانی، کوچۀ شهید فضل‌علی، پارکینگ الغدیر
    • ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه:  ۷ الی ۲۰عدم پذیرش  در روزهای جمعه
    • این واحد زیرمجموعۀ مرکز بیهقی است.
    • شبکه این زیرمجموعه از شبکه مراکز دیگر جدا است. 

 

زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد

زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد

مجری خط ۱۰ متروی تهران گفت: عملیات حفاری این خط آغاز و برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ طی چهار سال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نصر آزادانی مجری خط ۱۰ متروی تهران در جریان بازدید خبرنگاران از ایستگاه متروی دریاچه چیتگر و چند ایستگاه دیگر خط ۱۰ گفت: خط ۱۰ مترو ۳۴ ایستگاه و ۴۷ کیلومتر تونل دارد و از غربی‌ترین نقطه تهران شروع و در انتها در فلکه سوم تهرانپارس تقاطع خط ۴ تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه این خط مناطق یک تا پنج و ۲۱ و ۲۲ را پوشش می‌دهد، اظهار کرد: مناطقی که از سیستم انبوه‌بر مترو کم‌بهره هستند از این خط بهره‌مند خواهند شد. خط ۱۰ بار جمعیتی زیادی را که در منطقه ۲۲ وجود دارد، پوشش می‌دهد و در کاهش حجم ترافیک بزرگراه‌های نیایش، همت، حکیم و تهران کرج سهم بسزایی دارد.

نصرآزادانی خاطرنشان کرد: خط ۱۰ در ایستگاه تقاطعی این خط با خط پنج «یعنی وردآورد» تا ۵۰ درصد از مسافران کرج را پوشش می‌دهد و تراکم مسافری ایستگاه‌های خط ۴ و ۲ را در ایستگاه صادقیه و ارم سبز بهبود می‌دهد.

مجری خط ۱۰ متروی تهران با بیان اینکه ایستگاه دریاچه، کارگاه مرکزی قطعه غربی خط ۱۰ و محل ورود دو دستگاه تی‌بی‌ام است، عنوان کرد: تی‌بی‌ام یک به سمت شرق حفاری کرده و تی‌بی‌ام شماره ۳ به سمت غرب و وردآورد حرکت خود را آغاز خواهد کرد. بنا بر این است که حفاری تونل‌های خط ۱۰ مترو با ۵ دستگاه تی‌بی‌ام انجام بگیرد.

وی بیان داشت: برنامه‌ریزی شده تا فاز یک خط ۱۰ ظرف چهار سال به شرط تأمین منابع مالی به بهره‌برداری برسد. حدود ۱۶ موقعیت را با کمک شهرداران مناطق ویژه ایستگاه‌های این خط تحویل قرارگاه خاتم دادیم.

 

  

افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره نامه نگاری با محیط زیست برای عبور از سرخه حصار توضیح داد.

افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، هادی حق بین در مورد سرانجام ساخت آزادراه شهید شوشتری و رایزنی با محیط زیست برای اجرای فاز دو این آزادراه، گفت: برای ساخت فاز اول بخش زیادی از معارضین پروژه رفع شده است و به صورت جزئی کماکان معارض مانده؛ اما تأثیر چندانی بر روند اجرای پروژه نمی گذارند.

حق بین با بیان اینکه تمام جبهه های کاری پروژه ساخت آزادراه شهید شوشتری فعال است، اظهار کرد: امسال فاز اول این آزادراه را به عنوان یک پروژه اثرگذار در جریان بهبود ترافیک تقدیم مردم خواهیم کرد؛ البته اتصال آزادراه به بزرگراه هجرت نیز باید انجام شود و این پروژه نیز آغاز شده است و امید است تا پایان سال این پروژه تکمیل شود.

نامه شهرداری به محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل های سرخه حصار چه شد؟

حق بین در مورد سرانجام نامه شهرداری تهران به سازمان محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل های سرخه حصار نیز افزود: متأسفانه هنوز بازخوردی در این زمینه از سوی سازمان دریافت نکردیم؛ اما در بازدید نوروزی، خدمت رئیس جمهور این موضوع را عرض کردم که امید است ایشان نیز تأکیدی کنند تا مسئله فاز دوم آزادراه شوشتری حل شود.

وی در مورد اثرگذاری که ساخت این آزادراه بر روی جریان ترافیکی تهران خواهد داشت، گفت: پروژه شهید شوشتری یک پروژه ملی است؛ چراکه تهران به دلیل اختلاف ارتفاعی ۹۰۰ متری که از شمالی ترین نقطه شهر تا جنوبی ترین نقطه شهر دارد و همچنین شرایط توپوگرافی خاصی که دارد؛ این امکان را نمی دهد که در شمالی ترین نقطه تهران که شاهد کوه ها و ناهمواری هایی هستیم،  کمربندی شمالی را به راحتی اجرا کنیم و این درحالی است که ما در تهران کمربندی غربی و جنوبی داریم؛ اما فاقد کمربندی شرقی هستیم و کارکرد شوشتری به عنوان کمربندی شرق تهران است.

وی تأکید کرد: بسیاری از خودروهای سنگین و سبک برای این که از جنوب تهران به استان های شمالی بروند از شرق تهران طی مسیر می کنند و چون مسیری کمربندی ندارند، از بزرگراه بسیج استفاده می کنند که سبب استهلاک معابر و همچنین ترافیک بسیار سنگین و ایجاد آلودگی می شود. بنابراین احداث این بزرگراه از ضروریات شهر تهران است.

کاهش یک و نیم درصدی ترافیک کل شهر تهران با احداث آزادراه شهید شوشتری

حق بین ادامه داد: با احداث این پروژه حدود یک و نیم درصد از ترافیک کل شهر تهران کاهش می یابد و در منطقه شرق حدودا پنج درصد ترافیک را کاهش می دهد و یک روان سازی مناسبی برای بزرگراه بسیج و کل شبکه دربر خواهد داشت و موجب رضایتمندی شهروندان، کاهش آلودگی، کاهش مصرف سوخت و موضوعات دیگر می شود و به همین دلیل ضرورت دارد این پروژه به سرعت احداث شود.

منبع:تین نیوز

چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟

چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟

محمد کرمی، رئیس اداره مدیریت حیات وحش استان تهران می گوید بررسی‌ها نشان می‌دهد که شغال‌ها در پارک جنگلی لویزان دیده شده‌اند. با تغییر کاربری زمین‌های اطراف تهران از مناطق جنگلی و مراتع به زمین‌های کشاورزی، پارک‌های جنگلی و یا مناطق شهری، حضور حیات وحش در سکونتگاه‌های حاشیه‌ای معمول شده است. دیده شدن حیات وحش در پارک جنگلی لویزان که حدود 50سال عمر دارد امر طبیعی است ولی باید بدانیم که از سوی دیگر دیده شدن حیات وحش در نزدیکی انسان، نشان‌دهنده عدم‌مدیریت پسماند گردشگران در طبیعت است.

اخیرا فیلم شغال‌های پارک جنگلی لویزان در فضای مجازی به اشتباه تحت عنوان «گرگ‌های تهرانپارس» منتشر شده است.

به‌گفته متخصصان سازمان حفاظت محیط‌زیست، این شغال‌های سرحال، صرفا برای دسترسی به پسماند غذایی گردشگران به محیط‌زیست انسانی نزدیک شده‌اند در غیراین صورت در حیات‌وحش، هیچ حیوانی انسان را دوست خود نمی‌داند و به او نزدیک نمی‌شود.

محمد کرمی، رئیس اداره مدیریت حیات وحش استان تهران می گوید بررسی‌ها نشان می‌دهد که شغال‌ها در پارک جنگلی لویزان دیده شده‌اند. با تغییر کاربری زمین‌های اطراف تهران از مناطق جنگلی و مراتع به زمین‌های کشاورزی، پارک‌های جنگلی و یا مناطق شهری، حضور حیات وحش در سکونتگاه‌های حاشیه‌ای معمول شده است. دیده شدن حیات وحش در پارک جنگلی لویزان که حدود 50سال عمر دارد امر طبیعی است ولی باید بدانیم که از سوی دیگر دیده شدن حیات وحش در نزدیکی انسان، نشان‌دهنده عدم‌مدیریت پسماند گردشگران در طبیعت است.

در هر آخر هفته طبیعت‌گردان حجم قابل توجهی از پسماند مرغ و گوشت را در طبیعت پارک‌های جنگلی مثل سرخه حصار و لویزان و… جا می‌گذارند. این درحالی است که برای حیات وحش دسترسی به غذای آسان اولویت است.

وقتی پسماند انسانی مهیا باشد شغال‌ها و روباه‌ها و… دیگر به سراغ خرگوش و موش که شکار کردنش سخت‌تر است نمی‌روند. شغال‌ها شکارچی طبیعی ندارند یعنی عامل کنترل‌کننده این‌گونه دسترسی به غذاست.

نه‌تنها شغال که سایر گونه‌ها در حیات وحش، وقتی غذا برایشان فراهم باشد همه توله‌هایشان را نگه می‌دارند و یا برخلاف معمول، چند قلوزایی در آنها افزایش می‌یابد. به‌طور مثال وقتی بارندگی در یک‌سال خوب باشد، علفخواران نیز چند بره به دنیا می‌آورند. درست مثل غذارسانی به سگ‌های بلاصاحب وقتی غذارسانی دستی صورت گیرد، مادر توان شیردهی به همه توله‌هایش را دارد در نتیجه جمعیت گونه به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

ویژگی شغال‌ها

شغال طلایی تنها شغال بومی ایران است. شغال جانوری اجتماعی است و به‌صورت خانوادگی (نر و ماده و توله‌هایشان) زندگی می‌کنند. این جانور انطباق‌پذیری خوبی با شرایط مختلف دارد و از منابع غذایی متنوعی شامل میوه‌ها، جوندگان، پرندگان، حشرات و سم‌داران کوچک تغذیه می‌کند.

جثه شغال شبیه گرگ ولی به‌مراتب کوچک‌تر از آن است. گوش‌ها، دست و پا و دو طرف بدن گندمگون، زیر بدن زرد زنجبیلی و یا تقریباً سفید است. رنگ شغال‌های جنوب ایران روشن‌تر از شغال‌های نواحی شمال است. قسمت انتهایی دم گاهی بریده به‌نظر می‌رسد و رنگ آن تیره‌تر است. در موقع دویدن معمولاً دم را پایین و بین پاها نگه می‌دارد.

منبع: همشهری

 

افزایش جابه‌جایی درختان در دوره فعلی مدیریت شهری

ناصر امانی گفت: در دوره فعلی در موارد بسیاری شاهد آن بوده‌ایم که شهرداری تهران برای ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح یا دوربرگردان‌ها اقدام به جابه‌جایی تعداد زیادی از درختان بوستان‌ها یا درختان حاشیه بزرگراه‌ها کرده است.
ایلنا: به گفته عضو شورای شهر تهران حجم جابه‌جایی درختان در سطح شهر در دوره کنونی مدیریت شهری در مقایسه با دوره‌های قبلی بیشتر شده است. ناصر امانی گفت: در دوره فعلی در موارد بسیاری شاهد آن بوده‌ایم که شهرداری تهران برای ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح یا دوربرگردان‌ها اقدام به جابه‌جایی تعداد زیادی از درختان بوستان‌ها یا درختان حاشیه بزرگراه‌ها کرده است.

در دوره کنونی مدیریت شهری تهران، هر از چند گاهی شاهد انتشار خبرهایی درباره قطع، جابه‌جایی یا خشک شدن درختان در نقاط مختلف پایتخت هستیم که بررسی‌ها نشان می‌دهد در برخی موارد، خود مدیریت شهری که متولی اصلی حفظ درختان است، زمینه‌ساز بروز آسیب به ریه‌های شهر تهران شده است؛ به نحوی که در ماجرای قطع درختان بوستان‌های جوانمردان، پای یکی از پیمانکاران زیر نظر شهرداری در میان بود. همچنین در موارد دیگری نظیر خشک شدن گسترده درختان در پارک‌های جنگلی اطراف تهران نیز ضعف مدیریت شهری در نگهداشت درختان و عدم تامین به‌موقع آب مورد نیاز آن‌ها به همراه نظارت ضعیف شهرداری بر عملکرد پیمانکاران بوستان‌ها، باعث خشک شدن تعداد زیادی از درختان شده است.

براساس گزارش های منتشرشده در صحن شورای شهر تهران، در مجموع بیش از ۱۲ هزار درخت در سه بوستان جنگلی سرخه‌حصار، چیتگر و لویزان خشک شده‌اند که به گفته مسئولان اداره‌کل منابع طبیعی استان تهران، قصور مدیریت شهری در نگهداشت و آبیاری این درختان باعث خشک شدن تعداد زیادی از آن‌ها، بر اثر ابتلا به انواع آفات و بیماری‌ها شده است. ضمن این که در دو سال و نیم سپری‌شده از دوره فعلی شهرداری تهران، در موارد مختلفی شاهد قطع شدن یا آسیب دیدن درختان موجود در سطح شهر در حین انجام عملیات ساختمان‌سازی بوده‌ایم و در مواردی مثل قطع درختان در خیابان ولیعصر (عج) و سایر معابر تهران نیز مشاهده کرده‌ایم که شهرداری نتوانسته است نظارت لازم را برای پیشگیری از بروز این اتفاقات داشته باشد.

منبع:انتخاب

 

 طرح‌های تحول خدمت در منطقه ۴ اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۴ در جلسه عملیاتی طرح‌های تحول خدمت در سال  ۱۴۰۳ گفت: این طرح ها به صورت متمرکز با برنامه‌ریزی ، تامین اعتبار بودجه و رصد منطقه آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده در این نشست که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، توسعه محله‌ها، رفع نیازهای شهری و جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف اجرای این طرح ها برشمرد و بر اهتمام مدیریت شهری منطقه برای تحقق این مهم و خدمت به شهروندان منطقه ۴ پایتخت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: طرح های تحول خدمت در محور های طرح الگوی خدمت، طرح ۳۶۰ درجه، طرح تحول ۲۰ گانه خدمت به مناطق ابلاغ شده و در کنار آنها طرح عملیاتی بهسازی و ساماندهی تقاطع های سطح منطقه نیز به صورت خودجوش در منطقه ۴ اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه افزود: جمع آوری اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی با رصد محله‌ای آغاز شده و در مقیاس بیشتر با همکاری معاونت های اجرایی، می تواند گامی مهم در راستای رفع معضلات این منطقه و تحقق پروژه های توسعه محور باشد.

کمالی زاده در پایان گفت: مدیریت شهری منطقه، تمام تلاش و همت خود را انجام می دهد تا با طرح‌های تحولی شهرداری تهران کیفیت زندگی شهری را در این منطقه بالا برده و آسایش خاطر شهروندان نیز فراهم شود.

آگهی استخدام در تهرانپارس

کارشناس فروش کالای صنعتی
نانو پاک آریا
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان

کارشناس فروش و بازاریابی
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 تا ۱۰ میلیون تومان

نجار ماهر یا نیمه ماهر
 تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

فروشنده
اسپورتلند
 تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 تهران، تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۷.۵ میلیون تومان

کارمند اداری
، تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

حسابدار
لبنیات ویوان
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان

بازاریاب و ویزیتور
کارا طعم سلامتی فردا (چاربان)
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

ادمین اینستاگرام
یک مجموعه معتبر
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

بازاریاب و ویزیتور
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

حسابدار
لوکومبیل
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان

سرپرست کارگاه تولید
سونش الکترونیک صدرا
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارشناس فروش
اسپاد پترو شیر پویا
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

حسابدار
میلان کالا پلاست
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارگر جهت کار در سفره خانه
سفره خانه یاقوت سرخ
 تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان

کارگر ساده
یک مجموعه معتبر
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارشناس فروش
الوند پلاستیک
، تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۷.۵ تا ۱۰ میلیون تومان

کارشناس حسابداری
میلان کالا پلاست
، تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

حسابدار فروش
سروش پلاستیک سینا پارس
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارمند فروش
یک مجموعه معتبر
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

باریستا
موتور سازان خبره
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 از ۱۱ میلیون تومان

کارمند پذیرشگر
نمایندگی تویوتا
 تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

پزشک عمومی
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت،پاره وقت

راننده وانت و نیسان – موزع
کارا طعم سلامتی فردا (چاربان)
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

ادمین اینستاگرام
یک مجموعه معتبر
تهرانپارس شرقی
 پاره وقت،دورکاری
 ۵ تا ۷ میلیون تومان

کارشناس منابع انسانی
پیشتازان کالا گستر مهرداد
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارمند صدور بیمه
بیمه البرز
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۹ تا ۱۲ میلیون تومان

مدیر منابع انسانی
پیشتازان کالا گستر مهرداد
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

مهندس اجرایی و فنی (حوزه عمران و معماری)
نما تجارت آوش
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 کارفرمای پاسخگو

کارمند اداری
لوکومبیل
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارشناس فروش
پوشاک ریسانی
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 ۱۰ میلیون تومان

کارشناس توسعه فروشگاهی
صنایع مادیران
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارشناس فروش
پویان تجهیزات ایرانیان
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت،پاره وقت

کارشناس فروش بیمه
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت،پاره وقت،دورکاری

کارشناس فروش
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
 از ۱۰ میلیون تومان

منشی
یک مجموعه معتبر
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

کارشناس فروش
کارا طعم سلامتی فردا (چاربان)
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت

تکنسین دارویی (نسخه پیچ)
داروخانه دکتر فخرزاده
تهرانپارس شرقی
 تمام وقت
بازگشت
جهت تماس کلیک کنید
شماره ایتا : 09124028724